Konyaaltı Belediye Başkanı Semih Esen’in en azında bir dönem daha devam etmesini isterdim.
Ama olmadı!
Giitti…
Hoşgörü, güler yüzlülüğü ve çalışkanlılığıyla Konyaaltı halkı tarafından yapmış olduğu hizmetleri unutulmaz .
Peki neden gönderildi?
Ne suçu vardı?
Günahı neydi?
Bana kalırsa: Siyasi manevra yapmadan, geri vitese takmadan, Kurultay seçiminde, Kılıçtaroğlu’nu fakatsız, amasız, seksiz ve şüphesiz sonuna kadar desteklemesi ve eğilmeden dik duruşu, Kılıçtaroğlu’nun kurbanı oldu.
İkinci bir husus belki de en önemlisi, fikir ve düşünceleri birbirine hiç bezemeyen bazı yol arkadaşları tarafından ihanete uğramış olması. Çarşı, pazar, mahalle gezerek koro halinde aleyhine sözlü propaganda yapmaları hem partiyi hem de Başkan Semi Esen’i ipratmış olmasının da püyük payları olduğunu düşünüyorum…
Siyaset böyledir. Bugün gider bakarsın yarın çok daha ulvi bir görevle yine gelir. Siyaset böyledir… “Siyasette ,bugün dost olan yarın düşman olur, Düşman olan da dost olu verir”.
Gelelim Konyaaltı Belediye Başkanı Adayı Cem Kotan meselesine…
Trafik kazası dosyasını basın yoluyla kirli emellerine alet ettiler de ne oldu? sahtete olduğu meydana çıktı. Utanmadılar.
“Peçeli reisimi kamuoyuna “Kobani” diye yutturmaya çalıştılar oda “Gezi” de vermiş olduğu mücadele çıktı. Ama sıkılmadılar.
Sosyal medya aracılığıyla ağıza alınmayacak hakaretler, CHP Genel merkez yetkililerine söylenmemesi gereken sözler, Cem Kotan’a iftira, aşağılama kampanyasıyla disiplin suçu işlediklerini bilmezler mi?
